استاندار آذربایجان شرقی از شهرک صنعتی مراغه بازدید کرد

 

 
تبریز- استاندار آذربایجان شرقی از شهرک صنعتی مراغه بازدید کرده و همچنین طرح‌های آب‌رسانی در روستای بیانلوجه این شهرستان را افتتاح کرد.

اسماعیل جبارزاده در سفر یک روزه خود به شهرستان مراغه در ابتدا از شهرک صنعتی مراغه بازدید کرده و در جریان مشکلات و مسائل واحدهای موجود در این شهرک قرار گرفت.

استاندار آذربایجان شرقی که در این بازدید خود سری به چندین شرکت و واحد تولیدی زده بود قول مساعد برای حل مشکلات این واحدها از طریق پرداخت تسهیلات و همکاری بانک ها داد.

پس از این بازدید، استاندار و دیگر مسئولان استانی و شهرستانی در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید شرکت کرده و در جریان مشکلات واحدها قرار گرفته و نظرات صاحبان صنایع شهرستان را شنید که نسبت به حل آن ها بحث شد.

ثبت نام ۲۷۷۸ واحد صنعتی و کشاورزی در سامانه بهین یاب

حسین نجاتی در جریان بازدید استاندار از این واحدها اظهار داشت: هم اکنون دو هزار و ۷۷۸ واحد صنعتی و کشاورزی در سامانه بهین یاب ثبت نام کرده اند که از این تعداد، ۴۷۴ واحد به بانک معرفی شده اند که بعد از طی مراحل مورد نظر ۱۲۳ فقره در حال عقد قرارداد هستند که تاکنون ۱۵ مورد پرداخت شده و بقیه نیز پرداخت خواهد شد.

رئیس سازمان صنعت و معدن استان ادامه داد: تعداد واحدهای ثبت نامی مراغه نیز ۱۷۸ واحد بوده است.

وی افزود: امروز می خواهیم ۱۳۵ واحد تولیدی به بانک های مختلف معرفی کنیم که موجب تثبیت اشتغال دو هزار و ۸۶۷ نفر می شود که در مجموع برای این واحدها تسهیلات ۸۴ میلیاردی اختصاص خواهد یافت.

همچنین در ادامه این سفر، استاندار آذربایجان شرقی،  طرح‌های آب‌رسانی در روستای بیانلوجه این شهرستان را افتتاح کرد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : پنج شنبه 14 مرداد 1395برچسب:, | 13:31 | نويسنده : شهروند مراغه ای |